Kelionių dienoraščiai yra lengvi, profesionalūs kelionių dienoraščiai – ne. Gana lengva sutaupyti pinigų, keliauti po pasaulį ir rašyti apie tai kelionių tinklaraštyje. Tačiau išmokti užsidirbti pinigų kelionių tinklaraštininkui yra kita istorija.
Keliaujant galima pasidalinti daugybe istorijų, nes pačios kelionės yra labai turtingos patirtimi. Šeima ir draugai mėgsta išgirsti iš kelio, o socialinių tinklų dėka dalijasi šiomis istorijomis su draugais.
Taip tinklaraštis pradeda augti. Google paieška padeda kaupti lankytojų srautą ir anksčiau ar vėliau talentingas kelionių tinklaraštininkas padidina tinklaraščio pasiekiamumą, bent jau tuo atveju, jei turinio ir pačios svetainės kokybė yra minimali. Tai svarbu žinoti planuojant, kaip užsidirbti pinigų kelionių tinklaraštininkui
Tam tikru momentu tinklaraštininkas pamatys daugiau potencialo ir gali nuspręsti, kad tai taps profesija ir dienoraštį tvarkys visą darbo dieną. Daugelis nesuvokia, kad verslui ir žiniasklaidos bendrovei vadovauti yra kas kita. Dauguma naujų potencialių profesionalių kelionių tinklaraštininkų neturi pakankamai didelio biudžeto, kad galėtų investuoti į savo verslą ir gali „tik“ skirti savo laiko ir talento.
Ir laikas staiga tampa labai kritiniu tašku, nes labai sunku vadovauti įmonei keliaujant. Po poros mėnesių jie vėl turi pasiduoti ir užsidirbti pinigų kitur, galbūt kaip rašytojas, virtualus asistentas, socialinių tinklų vadybininkas arba grįžti į savo buvusias darbo vietas.
Visgi iš kelionių dienoraščio užsidirbti galima. Galite išmokti užsidirbti pinigų kaip kelionių tinklaraštininkas, jei esate darbštus, investuojate daugiau valandų nei įprastas 9–5 darbas, esate pasirengęs daugelį metų prarasti daug kitų dalykų. Turite būti pasirengę dirbti maždaug 3–5 metus, kol tai tikrai pradės atsipirkti, ir jei esate kupinas aistros tam, ką darote. Tai apima kur kas daugiau nei tik keliones po pasaulį.
Tai nėra lengvas laikas! Jei būtų lengva, tai darytų visi.
Daugelio nuostabių žmonių palaikomi „Travel Dudes“ atliko svarbų vaidmenį kuriant šią naują profesionalią kelionių įtakos industriją. Travel Dudes išsivystė ir šiais laikais yra gerai įsitvirtinęs ir populiarus tarp didžiulės keliautojų auditorijos. Mums pasisekė, kad jai vadovauja tikrai gera komanda.
Bėgant metams sukaupėme auditoriją, kuri dabar per svetainę ir įvairiais jos kanalais pasiekia daugiau nei 4 000 000 žmonių per mėnesį. Taigi mes nesame kelionių tinklaraštis, bet vis dar rašome tinklaraštį ir dalinamės savo asmenine kelionių patirtimi. Esame žiniasklaidos partneriai konferencijoms, pvz., ITB, viešųjų ryšių ir influencerių agentūroms, tačiau taip pat vykdome savo socialinės žiniasklaidos kampanijas.
Mūsų kampanija, kuri atvedė mus į Liublianą, Slovėniją, baigė nuostabią kelionę. Nuo tada, kai atvykome, supratau, kad ruošiamės kažko ypatingo, bet prireikė dar kelių savaičių, kol tai įrodėme. Teko laukti galutinio pranešimo.
Pasidalinsiu mūsų pasiekiamumu ir įsitraukimu 7 dienų kampanija su tavimi. Tie skaičiai yra labai įspūdingi, tačiau yra kažkas, kas padarė šią kelionę ypatinga. Tai tikriausiai buvo pirmas kartas, kai vienoje kampanijoje dalyvavo 4 kelionių tinklaraštininkų komanda, kuri sutelkė dėmesį tik į vienos svetainės turinio kūrimą ir bendrinimą.
Tai buvo 2016 m. ir dėl jų sėkmės sukūrėme dar sėkmingesnį „Explorer Videos“ formatą.
Tai buvo naujas profesionalaus kelionių tinklaraščio žingsnis, bet iš tikrųjų ir žingsnis atgal!
Žingsnis atgal? Tikrai? Kodėl?
Pirmiausia pradėkime nuo žingsnio į priekį.
Turėjome vieną filmuotoją, kuris sukūrė 6 vaizdo įrašus. Kitas komandos narys daugiausia dėmesio skyrė 28 straipsnių (įskaitant daug nuorodų) parašymui, o vieno žmogaus darbas buvo organizuoti kampaniją ir užtikrinti, kad skirtingi socialinės žiniasklaidos kanalai gautų pakankamai turinio ir parengtų strategiją.
Visi komandos nariai į serverį įkėlė nuotraukas, kuriomis vėliau pasidalijo mūsų socialinės žiniasklaidos vadovas, užtikrindamas, kad kiekvienas įrašas ir nuotrauka būtų kuo geriau eksponuojami.
Mes ne „tiesiog“ kažkuo dalijamės internete. Kiekvienai svetainei ir kanalui turime savo strategiją. Tai yra tam, kad galėtume pasiekti tikrai gerų rezultatų. Nors vien tai nepadeda, nes jums taip pat reikia tinkamos kokybės turinio. Tai svarbu suprasti mokantis, kaip užsidirbti pinigų kelionių tinklaraštininkui.
Norėdami gauti reikalingą turinį, sukūrėme savo maršrutą. Šis buvo supakuotas, bet mes nusprendėme, ką galime padaryti ir ką galime geriausiai reklamuoti. Visa tai vyko bendradarbiaujant su Liublianos turizmo taryba, kuri mumis pasitikėjo ir tikėjo.
Sulaukėme jų palaikymo ir patarimų, kaip sukurti tinkamą maršrutą, atsižvelgiant į bendrą žinią apie tai, ką jie norėjo reklamuoti. Taip, akivaizdu, kad kampanijos, spaudos ar dienoraščio kelionės tikslas buvo reklamuoti kelionės tikslą.
Bet tai buvo mūsų pasirinkimas, kokia veikla norime užsiimti, taip pat turėjome savo biudžetą maitinimui, todėl pasirinkome net restoranus. Taip galėjome savo balsu sukurti įkvepiantį turinį.
Didžiąją laiko dalį buvome vieni. Gerai, tikrai ne, nes turėjome visas skirtingas ekskursijas su gidu. Tačiau mums buvo svarbu, kad kelionė būtų kuo natūralesnė. Darėme tik tai, ką gali padaryti ir patirti kiekvienas kitas keliautojas. Paprastai per dieną turėdavome 1-2 dalis su gidu, bet vis tiek visada daug laiko apžiūrėti miestą ir regioną patiems.
Nė viena diena… nė viena valanda nebuvo šventė. Buvome labai užsiėmę ir ilsėjomės tik porą valandų miego per naktį. Vis dėlto mums buvo labai smagu ir ši kelionė patiko iki galo. Mano asmeninė šventė atrodytų panašiai, tik ne tokia sausakimša.
Tai yra pagrindinės sėkmės recepto dalys, jei norite išmokti užsidirbti pinigų kaip kelionių tinklaraštininkas.
Statistika ir skaičiai
Peržiūrų: 524 086 („Twitter“, „Facebook“)
Sužadėtuvės: 70 769 („Twitter“, „Facebook“, „Instagram“)
Paspaudimų: 50 879 (Facebook)
Vaizdo įrašų peržiūros: 37 882
apskaičiuota uždirbta socialinių tinklų vertė internete: > 110 000 €
Peržiūros yra tikrasis žmonių, kurių laiko juostoje buvo matomas mūsų Liublianos turinys, skaičius. Taigi šie skaičiai yra NE galimybės pamatyti, o tikri peržiūros.
Šią statistiką gavome tiesiai iš pirminių svetainių, kuriose jie buvo paskelbti. Peržiūrėjome kiekvieno atskiro įrašo statistiką ir surašėme rezultatus skaičiuoklėje. Net netikrinome atsakymų ar kitų įrašų peržiūrų, o sutelkėme dėmesį tik į bendrinamus vaizdo įrašus. Taigi tikrasis rezultatas turėtų būti dar didesnis.
Visas turinio sąrašas pateikiamas mūsų ataskaitoje klientui, įskaitant kiekvieno įrašo pasiekiamumą ir įtraukimą. Tokiu būdu mūsų klientas gali matyti, kad skaičiai yra tikri, ir jie gali patys į juos pažvelgti.
Mes turėjome a didžiulis įsipareigojimaskuris puikiai paveikė uždirbtą medijos vertę.
Akivaizdu, kad sunku suprasti ir suvokti, kad šis rezultatas yra tvirtas, nes mūsų pateikti skaičiai yra labai dideli, ypač jei lygintumėte juos su kampanijos išlaidomis.
Todėl džiaugiamės galėdami padėti sudaryti išsamų mūsų reklamos sąrašą ir paaiškinti savo rezultatus.
The Uždirbta medijos vertė yra mūsų socialinės žiniasklaidos veiklos pasiekiamumo ir įsitraukimo rezultatas ir buvo apskaičiuotas naudojant algoritmą, kuris palygina mūsų pasiekiamumą ir įsitraukimą su reklamos kainomis (mokama medijos verte) iš socialinės žiniasklaidos platformų. Šios reklamos kainos atspindi įvairių tipų įrašus (vaizdas, vaizdo įrašas, išorinės / vidinės nuorodos ir kt.), taip pat apima kainas, orientuotas į pasiekiamumą ir įtraukimą. Taip galima…