Interviu apie kelionių ryšių ateitį: Stanislavas Stepanovas

Tarkime, kad pandemija baigėsi, o tai, tikėkimės, netrukus pasibaigs. Tam yra geri rodikliai. Vienas iš jų yra nuolatinis mūsų svetainės lankomumo augimas.

Per pastaruosius kelis mėnesius buvo daug įdomių naujienų, kai pažvelgsime į technologijų pramonę. Pokyčiai, kurie taip pat turės įtakos kelionių ir žiniasklaidos pramonei. Kaip aistringi keliautojai, džiaugiamės galėdami pamatyti, kas bus iš kelionių technologijų.

Vienas iš pavyzdžių – paieškos rezultatų gerinimas. Trečdalis interneto vartotojų visame pasaulyje naudoja paiešką balsu, kad surastų rezultatus. Ir tada „Google“ išplėtotas AI (dirbtinis intelektas) bando pateikti tiesioginę informaciją, kad galėtų atsakyti į šias paieškas. Jų tikslas yra pateikti šią informaciją ištarta – o ateityje galbūt net pradėti diskusiją su vartotoju.

Įsivaizduokite, kad tyrinėjate miestą ir telefonu pradedate šį pokalbį:

Kelionių ryšių ateitis
Interviu apie kelionių ryšių ateitį: Stanislavas Stepanovas

Tu: „Ok Google, išvardink geriausius restoranus rajone.

AI: „Žinoma, ar yra kokia nors konkreti virtuvė, kurios šiandien norėtumėte?

Tu: „Norėčiau išbandyti ką nors vietinio. Bet man patiktų ir gera pica. Svarbiau, kad tai būtų autentiška“.

AI: „Už dviejų metro stotelių yra labai populiarus gatvės prekeivis, gerai žinomas dėl savo vietinių ir autentiškų patiekalų. Čia yra vaizdo įrašas ir straipsnis apie tai. Jei norite ko nors artimesnio, už kampo yra italų restoranas, kurio picos įvertintos 4,5*.

Tu: „Duokite man nurodymus gatvės pardavėjui, bet taip pat užsisakykite restorane šį vakarą 20 val.

Kol kas tai vis dar mano fantazija… Kad galėtų sukurti tokią paslaugą, „Google“ reikia daug bendruomenės ir svetainių operatorių indėlio ir palaikymo.

Tačiau man įdomu sužinoti daugiau apie tai, ko galime tikėtis iš šios naujos eros. Kokių naujų įrankių (tech ir giluminių technologijų) bus?

Aptarkime, į ką turime atkreipti dėmesį ir prie kokių tendencijų verta prisijungti, o prie kurių – ne?

Ko galime tikėtis iš technologijų kelionėse?

Leiskite man supažindinti jus su kitu aistringu keliautoju Stanislavas Stepanovasįkūrėjas BilliOnAir. Jo startuolis pristatomas Kanadoje ir Europoje, o pagrindinė būstinė yra Grenoblyje-Prancūzijoje viename iš gerai žinomų Europos inovacijų centrų – INOVALLEE.

Ši įvairi, kompetentinga ir entuziastinga komanda dirba kurdama pirmąjį „Įtraukianti realiuoju laiku vidaus ir lauko interaktyvi 360° vaizdo transliacijos platforma, skirta sudominti nutolusius keliautojus ir vietinius kelionių vadovus“.

Stanislavas yra serijinis verslininkas, turintis daugiau nei 20 metų tarptautinio verslo plėtros patirtį. Įskaitant ankstyvo etapo pradedančiųjų įmonių kūrimą ir valdymą ekologiškų naftos ir dujų, aviacijos ir kosmoso pramonės mokslinių tyrimų ir plėtros srityje bei vadovaujant ne pelno ekologinei organizacijai. Jis yra naujoviškų technologijų diegimo ir mastelio bei ryšių su sprendimus priimančiais asmenimis užmezgimo ekspertas.

Galite susisiekti su juo LinkedIn ir Twitter.

Diskusija su Stanislavu Stepanovu apie technologijas kelionėse

TD: Kiek tiksli mano fantazija? Ar artimiausiu metu matysime panašų paieškos pokalbį, kaip anksčiau pateiktame pavyzdyje?

Stanislavas: Šis pavyzdys yra beveik tikrovė. Paslaugos, kurios iš tikrųjų padeda keliautojams jų kelionėse, sparčiai tobulėja. Jūsų pavyzdys yra AI ir ML veikimo pavyzdys. Šios technologijos šiandien turi plačiausią pritaikymą, o visaverčio žmogaus ir mašinos (arba programinės įrangos) dialogo klausimas yra ne rytojaus, o šiandienos klausimas. Taigi jūsų fantazija yra gana tikroviška. Svarbiausia, kad tai būtų naudinga keliautojui, kuris užduoda klausimus mašinai (programinei įrangai). Ir beje, kai žmonės klausia tokio AI asistento, jie nebūtinai sakys „Hello, Google“, tai gali būti, pavyzdžiui, „Hello, Naver“.

TD: Jei „Google“ pateikia žodinius rezultatus, kaip iš to gali būti naudingas svetainės operatorius, pavyzdžiui, viešbučio direktorius, kelionių organizatorius ar kelionių tinklaraštininkas?

Stanislavas: Kaip matyti iš to paties žmogaus ir AI dialogo pavyzdžio. Kuris, beje, yra gana geras, kurį pacitavote, dažniausiai tai yra trumpo informacinio pobūdžio. Net ir gana humaniškas AI bandymas suteikti savo atsakymams šiek tiek emocingesnį skonį, nesuteikia vartotojui (žmogui) visaverčio pakaitalo to, ką jis gali pamatyti savo akimis, išmokti pats (apsilankęs tame pačiame restorane). arba viešbutis). Tai yra, kalbant apie konkretaus verslo, susijusio su kelionėmis ir turizmu (viešbučio, restorano, dovanų parduotuvės ir kt.), naudą, dirbtinis intelektas yra tik vienas iš šio verslo rinkodaros specialistų rankose esančių įrankių – informacijai ir prekės ženklo žinomumas vartotojo akyse. Patogus įrankis, bet vienas iš daugelio rinkodaros specialistams dabar prieinamų įrankių.

TD: Vienas iš Google konkurentų yra Facebook, kuris dabar save vadina Meta. Kas slypi už Metaverse idėjos?

Stanislavas: Už šios idėjos slypi būtent geras rinkodaros specialistų darbas. Aš nevertinu prekės ženklo keitimo ar naujausios įkūrėjo kalbos, kuri tradiciškai buvo memų tema internete. Kalbu apie kotiravimo lygį ir po to kilusią rinkos reakciją. Rinkodaros požiūriu – absoliutus bravo! Jį įgyvendinusiai komandai.

Tačiau jei pradėsiu atsakyti į konkretų klausimą „Kas už to slypi“, turėsime tam skirti porą dienų. Ir tai tik pirmam pokalbiui. Esminę viso virtualaus ir realaus pasaulio sąveikos paveikslo idėją teoriškai iškėlė Avi Bar-Zeev, vienas iš VR legendų ir pradininkų, kuriam skirtingų realijų sąveikos tema yra jo ilgametis darbas.

Tiesą sakant, remiantis šiuo požiūriu, yra daug skirtingų visatos hipostazių, ir tai ne tik Meta.

Skaitykite: Beyond Meta: Septynios eilutės

Ir/arba žiūrėti:

TD: Jie tai vadina „kita socialinio ryšio evoliucija“. Ar sutinkate su tuo? Kodėl ar kodėl ne?

Stanislavas: beveik sutinku. Nebent tai taps kita atsiskyrimo evoliucija. Arba „atsijungimas atrodo kaip ryšys“. Ar esate tikri, kad taip neatsitiks? Aš ne.

Nemačiau „Facebook-Meta“ vartotojų piketų ar eilių su reklamjuostėmis „Mums reikia kitos socialinio ryšio evoliucijos“. Nemačiau žmonių, kenčiančių nuo socialinio ryšio trūkumo. Nemačiau nė vieno tyrimo, kuriame būtų nagrinėjamas tikrasis žmonijos prašymas socialinio ryšio evoliucijai. Štai čia turime paklausti: „Kas už to?

Akivaizdu, kad esame tradicinio žaidimo su žmogaus protu, pasąmone ir dėmesiu liudininkai. Tokie žaidimai visada labai žavi. Ir jie dažnai yra veiksmingi, ypač kai reikia sukurti naujas rinkas arba iš naujo apibrėžti senąsias. Tik kyla klausimas, kam šis žaidimas yra tikrai vertingas – Zuckerbergui, ar žmonėms, gyvenantiems Žemės planetoje?

Nesu tikra, kad žmonija nusprendė atsisakyti žmogaus išvaizdos, o ne avatarus (dirbtinius veidus ir kūną), kad išspręstų vadinamąją „socialinio ryšio trūkumo“ problemą. O jei (žmonija) taip pasielgtų, būtų malonu žinoti, kur, kada ir kaip buvo priimtas toks sprendimas.

Taip pat lieka neaišku, kaip naujoji Facebook-Meta strategija dera su JT tvaraus vystymosi tikslais, tokiais kaip 10 tikslas: mažinti nelygybę šalyse ir tarp jų

Socialinis ryšys reiškia, kad žmonės bendrauja kai kuriais…

Parašykite komentarą